Sant Jordi’18 a 6è

Aquest Sant Jordi hem gaudit d’un munt d’activitats que ens han apropat al món dels contes i els llibres. Vam començar amb la magnífica xerrada-taller del Pau Sitjar, escriptor i ex-alumne de l’escola; vam gaudir d’una història noruega explicada pel Kjell, pare de l’Einar i l’Erik; vam escoltar la història de Sant Jordi i la sargantada llegida per algunes companyes i companys del cicle en l’acte de presentació del llibre de l’escola; vam explicar contes als nens i nenes de P3 i P4 i finalment vàrem organitzar les tradicionals paradetes de Sant Jordi amb la visita dels més petits de l’escola i la  venta de  llibres, roses i manualitats fetes pels nois i noies de la classe. Des d’aquí volem agrair a tothom que ha col·laborat en fer possible aquestes activitats! Moltes gràcies a totes i recordeu: NO DEIXEU MAI DE LLEGIR!

Us deixem algunes fotos aquí.