ESCAPE ROOM VIRTUAL D’ART

Els alumnes i les alumnes de 6è A vam realitzar el passat divendres 19 de març una activitat interactiva tematitzada basada en el joc de moda social del moment “(ESCAPE ROOM)” que s’ha convertit en un fenomen arreu del món.

En l’activitat, els nens i les nenes havien de formar equips d’entre 2 i 3 persones i superar unes proves abans que els altres grups utilitzant només els portàtils, per tal d’escapar i salvar als alumnes de l’escola abans que se’ls acabés el temps del cronòmetre.

El joc es va crear per resumir tot allò treballat en aquests dos trimestres a l’assignatura de plàstica. Per tant, la mestra i els personatges GAUDÍ I VAN GOGH eren els encarregats de proposar les proves interdisciplinars a realitzar que estaven relacionades amb totes les feines dutes a terme a l’aula.

Una vegada fets els equips, se’ls va assignar una missió d’entre les dues disponibles, per tal de donar més emoció a l’activitat i evitar així que algun equip filtrés les respostes de les proves.

continuació, podeu veure els guanyadors de les dues missions, el temps que van trigar en completar-les i l’enllaç a les dues missions del joc.

Per una banda, l’equip format per Sehrish, Haider i Derek van ser els guanyadors de la missió 1 amb un temps rècord de 20 minuts.

Per una altre banda, el grup format per Yasmin i Raha van ser les guanyadores de la missió 2 amb un temps total de 26 minuts.

😀😁Enhorabona !!!! 😀😉

Benvinguts a l’ESCAPE ROOM VIRTUAL D’ART, doneu a l’enllaç 1 si sou part de l’equip 1 i a l’enllaç 2 si sou part de l’equip 2

1:

2: