La Xarxa de Lectura del Raval rep un dels sis premis de la Fundació Lluís Carulla d’Educació en el Lleure.

La Fundació Lluís Carulla ha atorgat al programa ‘Joves Experts’ de la Xarxa de Lectura un dels sis Premis d’Educació en el Lleure que ha convocat enguany.

El programa premiat, adreçat a nens i nenes de 8 a 12 anys, té com a objectiu fomentar l’interès pel saber i pel coneixement, alhora que es potencia el gust per la lectura i la comprensió lectora, despertant l’interès dels nens i nenes per a crear i consolidar una dinàmica de recerca i investigació sobre diverses temàtiques.

Els Premis d’Educació en el Lleure s’atorguen a projectes i experiències que tinguin en compte i afavoreixin el sentiment de pertinença i el coneixement del país des d’un punt de vista lingüístic, cultural, geogràfic i històric. Així com a iniciatives que integrin el servei a la comunitat i l’aprenentatge de competències, habilitats i valors.
L’acte de lliurament dels premis es durà a terme el proper dia 15 de març, a les set del vespre, a les cotxeres del Palau Robert de Barcelona.

La Xarxa de Lectura del Raval és una xarxa de diferents entitats amb l’objectiu de promocionar la lectura entre els joves i nens del barri i ja posats entre tota la població del barri. Entre les entitats que participen de la xarxa també hi som nosaltres com a ampa de l’escola Collaso i Gil. Hem dut a terme algunes de les accions de la xarxa com el contacontes de la Leo i també anem a les reunions per mirar de donar i rebre idees brillants que millorin

Aquí podeu consultar altres activitats d’aquesta xarxa: Bloc Xarxa de Lectura del Raval

Des de l”ampa de l’escola estem molt contents per aquesta distinció i volem transmetre la nostra felicitació més entusiasta a totes les persones responsables del projecte.