Català per a mares i pares

Ja ha començat el curs de català per a mares i pares organitzat per l’AMPA en col·laboració amb el Consorci de Normalització Lingüística. Les classes es fan els dimarts, dijous i divendres de 15h a 16.30h. El curs ha tingut una bona acollida entre les famílies de l’escola i d’altres escoles del barri. Amb aquesta iniciativa volem afegir el nostre granet de sorra a la tasca d’acostament de les famílies de la nostra escola a la realitat lingüística i cultural del país. Pensem que és important que els pares i mares sàpiguen català perquè així podran participar més activament en l’educació dels seus fills: els podran ajudar amb els deures, es podran comunicar millor amb l’escola, etc.