PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR 2024-2025: CALENDARI I OFERTA DE PLACES

Reclamacions i recursos d’alçada en relació amb la preinscripció (3-16 anys)

Les reclamacions i els recursos d’alçada es poden presentar a través del formulari de reclamacions o, presencialment, a les oficines d’escolarització i/o a l’oficina d’atenció del Consorci d’Educació (*) on us poden donar suport per realitzar el tràmit.

De l’11 al 17 de juny, les famílies podeu presentar una reclamació o un recurs d’alçada a la plaça que us hagi estat assignada en el procés de preinscripció.

ATENCIÓ: Les comissions de garanties aconsellem que les famílies que presenteu una reclamació matriculeu el vostre fill a la plaça assignada; fer-ho, no tindrà cap efecte sobre la resolució de la reclamació/recurs i us permetrà mantenir la plaça assignada en cas que aquest/a no prosperi. Per contra, si no es formalitza la matricula en el temps establert, es perdrà la plaça assignada a la preinscripció i caldrà que presenteu una sol·licitud d’admissió nova per obtenir una plaça escolar en el cas que la reclamació/recurs no prosperi. Les sol·licituds d’admissió s’assignen a les places restants del procés, s’assignen per estricte ordre d’entrada i es comuniquen a les famílies a finals d’agost. (llegir el contingut complet)

• Matrícula: del 18 al 26 de juny

Fer la sol·licitud telemàtica