EL CARNAVAL DEL 75è ANIVERSARI

Hem celebrat el Carnaval i amb ell tenim una nova geganta: la Collasa!

Aquí teniu el vídeo de tota la festa de Carnaval, tant l’arribada com la rua… mireu que bonics i boniques anaven els nens i nenes de l’escola.

1. Dina

A mi m’ha agradat el carnaval perquè hem estat tots bonics i perquè s’han casat el Ravalet i la Collasa i m’ha agradad moltíssim aquest carnaval tan bonic. Els de 5è A hem estat tan guapus!
    tots em astat guapus tot la escola

2. zohaib

M’ha agradat el carnestoltes i quan m’ha agradat més és quan el Ravalet i la Collasa es van trobar al teatre. També quan va venir el gat, l’amic del Ravalet. Totes les coses que s’han fet al teatre m’han agradat molt.

3. ºº[AxeL]ºº

Aquest carnaval ha sigut el millor perquè tota l’escola ha estat elegant i el més bonic és veure’ls junts. A qui? A la Collasa i al Ravalet!

4. zohaib

Em va agradar molt el carnaval també quan van venir tots el ravalet,el seu amic gat, la collasa amb va agradar mes quan van fer voltes pel teatre.