FEM EL PESSEBRE

Els nens i les nenes de 4t van fer durant les setmanes prèvies al Nadal un taller amb pots de iogurt maquíssim. A continuació podeu observar algunes fotografies del treball realitzat.

TALLER DE LLUMS I OMBRES A P3

Voleu saber què fan els nens i nenes de P3 en el taller de llums i foscor?
Després d’apagar els llums de la classe els nens i nenes juguen amb llanternes de diferents colors, construeixen amb blocs de construcció o amb un retroprojector. També dibuixen amb un bolígraf que brilla a la foscor.
Per acabar pugen de nou les persianes, ho recullen tot i la mestra explica un conte.

ELS SOMNIS DE 6è

Aquí teniu el treball artístic que han fet els nens i nenes de 6è en el taller de llengua  sobre les coses que sommien.

IMG_1666.redimensionada

Cliqueu a la imatge i veureu el seu treball.

Ja ho veieu, són uns sommiatruites  😛

Natura morta

La tardor ja és aquí!!! Els alumnes del taller d’art l’han representat així. Com podeu comprovar hi ha diferents estils, però tots molt interessants. Apa! Esperem que us agradi la tria que hem fet i… Moltes gràcies Montse Serra pels materials aportats.

EL PRIMER TRIMESTRE DE CICLE INICIAL

Els i les alumnes de Cicle Inicial tanquem un trimestre ben intens… Hem fet un munt de coses! Hem anat a veure els gegants a Drassanes,  al Mercat de Sant Antoni a comprar fruita, l’hem pelat, l’hem tallat i ens l’hem cruspit… Hem ballat danses al pati, hem fet tallers de matemàtiques internivells  cada setmana. Hem anat d’excursió a Collserola, a visitar la Fira de Santa Llúcia…
Hem après tant i ens ho hem passat tan bé… I això encara no s’ha acabat!

Aprofitem per desitjar-vos un bon any 2017 i unes molt bones festes!

EL CICLE SUPERIOR I EL PROJECTE PATRIMONIA’M

Els nois i noies de Cicle Superior estem treballant el projecte Patrimonia’m i amb ell, descobrint Barcino… voleu descobrir la Barcelona romana amb nosaltres?
Mireu, mireu!

POEMES DE TARDOR A LA RÀDIO. PROGRAMA DE 4t

Escolteu els poemes que els nens i nenes de 4t ens reciten per nosaltres.
Ho han fet molt bé!

UN DIA A P3

Voleu saber què fan els nens i nenes de P3?
Fan moltes coses diferents, mentre uns pinten i dibuixen altres construeixen cotxes, ballen o experimenten, i després a la rotllana per explicar el que han fet.

Aquí teniu algunes fotografies!