ON ÉS LA LLUNA?
22/04/20Us heu preguntat mai per què hi ha dies que no veiem la lluna?
Doncs el conte que ens narra avui l’Andrea, explica per què hi ha dies que la veiem i d’altres que no, es titula: “On és la lluna?”. 🙂
Us heu preguntat mai per què hi ha dies que no veiem la lluna?
Doncs el conte que ens narra avui l’Andrea, explica per què hi ha dies que la veiem i d’altres que no, es titula: “On és la lluna?”. 🙂
Avui us presentem un nou conte, aquesta vegada explicat per la nostra mestra Lia Bertran. És un conte molt especial per ella perquè és dels primers contes que va tenir. Escolteu-lo amb atenció, es diu: “L’ànec i l’oca juguen a fet i amagar”.
A gaudir-lo! 😉
Hola nens i nenes,
Com ja sabeu, aquesta setmana arriba un dia molt especial: Sant Jordi! Com recordareu, sempre per aquestes dates a l’escola fem activitats un pèl diferents i a la vegada especials, és per això, que al llarg de tota aquesta setmana, us anirem penjant alguna sorpreseta aquí a la web.
La primera sorpresa que us fem arribar és un conte que ens explica la nostra mestra Andrea Zayas, el conte: “Un núvol gris, gras i gros”. Esperem que el gaudiu molt!
Fins ben aviat!!! 🙂
Hola famílies!
Ja que aquests darrers dies hem anat rebent més imatges dels vostres cartells, les hem anat afegint al muntatge i mireu que xulo ha quedat!
Moltes gràcies i cuideu-vos molt!
El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el proecediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.
El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.
S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.

Moltes gràcies a tots per enviar-nos els vostres missatges d’ànim, segur que “Tot anirà bé”! Si algú encara no ens ha pogut enviat la seva foto, no patiu, feu-nos-la arribar i l’afegirem.
Cuideu-vos molt!
L’Andrea Zayas, mestra de música de la nostra escola, ha compost aquesta cançó tan positiva que de segur ens ajudarà a passar millor aquests dìes.
Gaudiu-la!!!
Benvolgut, benvolguda,
El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.
Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.
Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial. També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://
El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.
Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.
Martí Fonalleras i Darnaculleta
Director dels Serveis Territorials d’Educació a Girona
Avui s’han dut a terme les sessions formatives a les famílies de Cicle Mitjà que duran a terme els projectes de “Pessics de lectura” a 3r i “Club de lectura” a 4t.

Hola famílies!
Ja s’acosta el carnestoltes i durant aquesta setmana tots els nens i nenes de l’escola ens ho hem passat molt bé seguint les consignes que ens ha assignat el rei carnestoltes!