RECORREGUT VIRTUAL

Famílies, us animem a visualitzar aquest recorregut virtual per l’escola on podreu veure la decoració nadalenca que han dut a terme els i les alumnes durant les darreres setmanes, així com alguns dels treballs que han realitzat durant aquest primer trimestre de curs. Esperem que us agradi!

CANTADA DE NADALES

Aquest matí hem pogut gaudir de la Cantada de Nadales dels nens i nenes de l’escola. Ja que aquest any no ens podíem trobar tots junts a la sala polivalent, la vam gravar prèviament i avui l’hem pogut veure i escoltar en format digital des de les aules.

Mireu quins artistes!

BONES FESTES!

Amb els millors desitjos de pau i salut per a totes i tots, l’equip docent de l’Escola Can Puig us desitja unes bones Festes de Nadal i un bon 2021 que esperem de tot cor sigui millor que el 2020.

LLISTA D’ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE

Us adjuntem la llista d’alumnes assignats i la llista d’espera al centre per al proper curs 2020-2021.

Us recordem que la matrícula es durà a terme del 13 al 17 de juliol.

COMIAT ALUMNES DE 6è

Avui ha estat l’últim dia de curs i, com no podia faltar, hem organitzat un comiat pels alumnes de 6è ja que el proper curs ja no estaran a l’escola amb nosaltres. Aquest any, degut a les circumstàncies en que ens trobem, ho hem hagut de preparar una mica diferent però amb la mateixa il·lusió de sempre.

Pel matí, hem fet una trobada amb les dues classes per separat on ens hem acomiadat tot explicant anècdotes i records del seu pas per l’escola i, ara mateix, hem acabat la videoconferència on ens hem trobat tots els alumnes de 6è juntament amb les tutores que han tingut al llarg de tota la seva etapa a l’Escola Can Puig. En aquesta trobada virtual, les diferents mestres els han dedicat unes paraules desitjant-los molta sort en la nova etapa que aviat començaran i, a més, hem aprofitat per presentar-los uns vídeos que els han fet molta il·lusió. Són el muntatge de vídeo on tots, des de casa seva, cantaven la cançó “Dolç el núvol” i el de l’obra de teatre virtual que han elaborat durant aquests dies de confinament. Aquí us els deixem perquè en gaudiu, són tots uns artistes!

Molta sort i fins ben aviat!!!