TARDES D´AMBIENTS A I4

Durant les tardes d’Ambients a I4 continuem gaudint i aprenent! Cada setmana ens endinsem en un ambient diferent: l´ambient de construccions, l´ambient de fer i desfer, l’ambient d’art o  ambient de la llum.

El treball per ambients consisteix en organitzar els alumnes en diferents espais on puguin construir els seus aprenentatges de manera espontània. Els nens i nenes passen a ser els protagonistes on aprenen per ells mateixos, lliurement i d’una manera constructiva i activa.

1. Afavoreix la interacció, col·laboració i cooperació entre infants de diferents edats respectant el ritme individual dels alumnes.
  2. Permet l’aplicació dels aprenentatges assolits i adquirir-ne de nous, essent sempre significatius i funcionals.
  3. Es potencia la coeducació, la socialització i el respecte entre tots els alumnes d’educació infantil.

La mestra fa de guia, organitzadora, mediadora, observadora i facilita el procés per a que l´infant desenvolupi al màxim el seu aprenentatge. L’observació de la mestra permet captar les habilitats i el potencial dels alumnes tenint en compte les diferents intel·ligències.