PROJECTE VILAWATT

Els i les alumnes de 4t participem en el projecte Vilawatt, promogut per l’Ajuntament. Us preguntareu: què és aquest projecte? És un projecte d’estalvi energètic i de sensibilització de la comunitat educativa vers l’estalvi i la repercussió que això té, no només en l’economia, sinó també en el nostre planeta. Enguany, els Ballarins i Ballarines del cinema tenim un repte important i estem realitzant diferents accions per treballar el projecte: difusió i sensibilització sobre l’estalvi energètic, mitjançant vídeos, pòdcast, cartells informatius, concurs d’estalvi energètic a l’escola i d’altres accions importants. Anireu rebent més informació per tal que ens pugueu ajudar a difondre el nostre projecte i us proposarem petites accions per aconseguir aquest estalvi energètic i la cura del nostre planeta.

Aquí us deixem un vídeo on explica en què consisteix el projecte. Aviat tindreu més notícies!

Aquí teniu l’enllaç

Gràcies!