LA PENYA DE L’ESPARDENYA CELEBRA EL DIA INTERNACIONAL DE L’AUTISME

A Can Palmer tots  els infants són únics i irrepetibles. Treballem diàriament perquè l’escola inclusiva sigui una realitat a les aules i la diferència no sigui una barrera, sinó una oportunitat d’aprenentatge per a totes i tots. Ens agrada fer fora els prejudicis i treballar la tolerància, el respecte i l’empatia.

El 2 d’abril és el Dia Mundial de l’Autisme, una ocasió que la Penya de l’espardenya ha aprofitat per donar visibilitat i sensibilitzar els nens i les nenes amb una realitat que forma part del nostre entorn més proper.

Al matí hem visualitzat i explicat un fragment del curt “Suceden cosas asombrosas” que, de manera senzilla i positiva, ens apropa a l’autisme.

Hem fet una activitat plàstica relacionada amb un dels símbols d’aquest dia, decorant l’infinit de coloraines.

A la tarda hem gaudit amb el conte “Mi hermana y yo”, de Rose Robbins. L’autora ens ofereix un tendre i enginyós apropament a la relació diària entre dos germans, un d’ells amb autisme, on els protagonistes viuen moltes aventures. Les seves imatges i el seu text ens han captivat!

L’alumnat del SIEI de Grans ha convidat als infants de l’escola a col·laborar en el seu mural. Nosaltres no hem dubtat a pujar al pis de dalt per formar una paraula que ens agrada molt: únic/a.

Amb totes aquestes activitats, els nens i les nenes d’i4 hem volgut donar suport a les persones amb autisme i les seves famílies.