LA PENYA DE L’ESPARDENYA CELEBRA EL DIA DE LA DONA

El 8 de març celebrem el Dia de la dona a la nostra escola. La Penya de l’espardenya ha aprofitat aquesta data tan important per reflexionar sobre la igualtat de drets i d’oportunitats que nenes i dones han de tenir avui per un demà sostenible, sumant-nos així al missatge de l’ONU.

Els infants d’i4 hem treballat el conte “Daniela la pirata”, de Susanna Isern & Gómez.  La nostra protagonista somia ser pirata al vaixell Caiman Negre. Però el capità Orellacurta i els seus pirates no semblen molt contents amb la idea. La Daniela haurà de passar proves molt difícils perquè aquests pirates no volen noies al seu vaixell. Aconseguirà el seu somni?

Nosaltres hem volgut passar les mateixes proves i hem comprovat que som:

-Fortes i forts per aixecar les peces del vaixell pirata.

-Valentes i valents per agafar les joies del tresor pirata al caiman Sebastià.

-Silencioses i silenciosos per aturar-nos quan la música pirata deixa de sonar i seguir ballant quan tornem a escoltar-la.

-Ràpides i ràpids per agafar les petxines de les platges més paradisíaques del món.

-Llestes i llestos per desxifrar el mapa pirata i trobar un tresor al pati amb un munt de monedes d’or.

Després de tanta aventura, ens hem guanyat un bon esmorzar a les taules de pícnic del pati.

A la nostra classe hi ha nenes i nens. L’important és que estem preparades i preparats per ser les pirates més temudes i els pirates més temuts de Can Palmer.