ELS ESPARRIOTS D´I5

Des de l´escola, recuperem la figura d’aquest personatge tradicional de Carnestoltes, sent els alumnes d’I5 els encarregats de representar aquest paper. Carregats d’instruments i fent el màxim de soroll possible, els Esparriots de l’escola són els representants de Sa Majestat el Carnestoltes.

Els alumnes d’I5 recorren totes les aules de l’escola, comprovant que els infants i els/les mestres de l’escola compleixen les consignes durant els quatre dies anteriors al dia de Carnaval.
La resta d’alumnes espera impacient l’arribada dels Esparriots que vetllaran per tal que les consignes es compleixin, i s’encarregaran de posar un gomet negre a qui s’hagi despistat.

L’experiència dels alumnes d’I5 com a Esparriots ha estat molt gratificant, els hi ha encantat assumir durant aquests dies el paper d’aquests personatges.