L’ESPAI LINGÜÍSTIC

L’alumnat de cicle inicial, mitjà i superior de Can Palmer ha gaudit de l’espai lingüístic, tot treballant propostes centrades en situacions d’aprenentatge que fomenten l’expressió oral i escrita en català, castellà i anglès, amb l’objectiu de potenciar diferents aspectes del llenguatge.

Els grups de cicle inicial, han treballat en espais centrats en situacions d’aprenentatge que fomenten l’expressió oral en català, castellà i anglès, per potenciar diferents aspectes del llenguatge oral, sobretot a nivell de consciència fonològica i conversa, al voltant d’una temàtica on ells mateixos són els protagonistes. L’espai anomenat “Parlem de nosaltres!” dona l’opció a l’alumnat de fer un treball més concret del llenguatge a partir del joc, l’exploració, l’experimentació, la interpretació i el treball cooperatiu.

L’alumnat de cicle mitjà i superior, amb un fil conductor motivador, que és “L’editorial de Can Palmer”, ha elaborat produccions orals i escrites pròpies utilitzant diferents gèneres textuals: el narratiu com la notícia i la biografia, el gènere conversacional com l’entrevista o el text expositiu com a infografies, en diferents entorns d’aprenentatge.

L’espai lingüístic disposa de 4/5 propostes d’aprenentatge i, en cada sessió, l’alumnat aprèn cooperativament en l’activitat que escull. A més, les propostes fomenten l’autonomia i es poden variar tot augmentant o disminuint el nivell de dificultat.