Diada de Sant Ponç

Els alumnes de les aules SIEI de Primària van treballar molt la setmana passada… Després d’endinsar-nos en la història de Sant Ponç i de veure un vídeo sobre el tradicional mercat que herbolaires, agricultors, apicultors i artesans organitzen cada any amb el seu nom, vàrem decidir que era el moment de preparar nosaltres també una paradeta-mercat a l’escola. Ens vàrem posar per feina i, durant tota la setmana, vàrem preparar els diferents elements i productes que exposaríem i vendríem en aquesta. Divendres, finalment, la nostra paradeta-mercat va ser una realitat. Companys/es es van apropar a veure-la i donar-nos suport, i mestres i personal del centre van col•laborar i contribuir-hi. Després de recollir-ho tot, vàrem comptar els diners guanyats i celebrar que tot havia sortit rodó.

Pròximament anirem tots a prendre un gelat. Ens ho mereixem! 🙂