De Mataró a Tòquio

La Laia ja és aquí!!! Després passar per diferents escoles de Mataró. El dilluns va arribar a la nostra escola gràcies als nens i nenes de l’Escola les Aigües. Ha arribat acompanyada per diferents representants de l’ajuntament de Mataró i na Raquel González, l’atleta mataronina classificada pels Joc Olímpics de Tòquio. Aquí podreu veure les fotos de l’arribada de la Laia l’Arquera.

Durant una setmana la Laia està a la nostra escola i ara ens toca a nosaltres sumar quilòmetres fent qualsevol activitat física: córrer, nedar, anar amb bicicleta, patinar, caminar… els quals sumarem amb els que ja han fet les altres escoles, i així entre tots, puguem arribar a Tòquio.

Així doncs, que comenci la setmana “De Mataró a Tòquio” a l’Escola Camí del Mig!!!