De Mataró a Tòquio

Benvolgudes famílies!!

Donem per finalitzada la recollida de Km que hem realitzat entre tots/es durant tota la setmana.

Al llarg d’aquests set dies hem anat afegint quilòmetres i quilòmetres a través de les activitats esportives que ens heu fet arribar amb els formularis i les fotos de les activitats que heu fet a l’aire lliure.

També, des de l’escola, hem anat realitzant sessions d’Educació Física destinades a sumar més quilòmetres a través de jocs i curses de relleus. Tot plegat per arribar a la increïble quantitat de 2.937 Km.

Ara només queda tornar la figura de la Laia l’Arquera al seu origen per començar el seu veritable viatge cap a les Olimpíades de Tòquio. Les esportistes mataronines que ens representen s’encarregaran de portar una miniatura de la Laia l’Arquera i de deixar així la petjada de Mataró en aquest esdeveniment esportiu de nivell mundial.

Aviat es farà un acte de cloenda on hi haurà una representació de cada una de les 28 escoles i instituts que han format part d’aquest gran projecte.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra aportació i… ens veiem a Tòquio 2.021!!

Fet amb Padlet