La música que escoltem: SALTA de Tequila

Esperem que hagueu tingut una molt bona entrada d’any! Aquesta primera setmana del nou any a l’escola sona Salta! del grup Tequila.

Tequila fou un grup musical hispanoargentí fundat a Madrid el 1976, format per Ariel Rot (guitarra), Alejo Stivel (veu), Julián Infante (guitarra), Felipe Lipe (baix) i Manolo Iglesias (bateria). Va ésser un dels grups de pop-rock més populars en els primers anys de democràcia a Espanya.

Tequila va sorgir abans que la “movida madrileña”, un cop acabat el franquisme, aportant un rock amb influències d’artistes com Chuck Berry o The Rolling Stones, així com de grups de rock argentí.​ Temes com Salta!Quiero besarteDime que me quieres o Rock and Roll en la plaza del pueblo, van portar el grup a la fama. L’any 1982 el grup es va disoldre, entre altres motius, per les constants diferències de criteris entre els seus membres.

La persona de l’escola que ha triat aquesta cançó ho ha fet amb una missió:

“Energia positiva màxima. Impossible parar de saltar i ballar :)”

Així doncs, ens impregnem d’energia positiva i comencem el trimestre amb ganes! SOM-HI!