Preinscripció 2022-2023

Publicada la llista d’alumnes en llista d’espera al centre (10/06/2022)

Publicada la llista d’alumnes preinscrits al centre (10/06/2022)

Publicada la llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició (10/06/2022)

Publicada la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada  (11/05/22)

Publicada la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació resoltes les reclamacions (03/05/2022)

Publicada la llista de sol·licituds que han demanat l’Escola Bisbat d’Ègara en primera opció. Puntuació provisional (21/04/22)

OFERTA INICIAL DE PLACES CURS 2022-23 (4 de març)

Oferta inicial de places curs 2022-23 (4 de març)

Enllaç xerrada virtual dimarts 8 de febrer 18h

Enllaç a l’aplicatiu de reserva per visitar l’Escola Bisbat d’Ègara

Vídeo Portes Obertes Escola Bisbat d’Ègara

La preinscripció per al segon cicle d’infantil i l’etapa de primària per al curs vinent 2022-2023 serà del 7 al 21 de març de 2021. El Departament d’Educació publica tota la informació actualitzada sobre el procés en el següent web: Informació de la preinscripció del curs 2022-2023.

Si vols rebre directament tota la informació sobre la preinscripció a la nostra escola omple el següent formulari i t’ho enviarem directament al correu electrònic.

FORMULARI INFORMACIÓ ESCOLA BISBAT D’ÈGARA

JORNADES DE PORTES OBERTES

La primera trobada que tindrem amb vosaltres serà el dimarts  8 de febrer a les 18h a través d’una xerrada virtual on us explicarem el nostre projecte educatiu i intentarem resoldre els dubtes que tingueu.

Per aquelles que famílies que vulgueu veure les instal·lacions de l’escola us oferim tres dies de visita a  mitjans de febrer.Us informem que ja teniu disponible l’enllaç per reservar cita per poder visitar l’edifici d’educació infantil de l’Escola Bisbat d’Ègara. Les dates disponibles són dimarts 15, dimecres 16 i dijous 17 (un torn a les 17:00 i un altre a les 18:00) i també dissabte 19 de febrer en quatre torns (a les 9:00, a les 10:00, a les 11:00 i a les 12:00). Serà un petit recorregut per les instal·lacions de l’edifici d’infantil en petit grup on aprofitarem també per donar resposta als neguits que puguin sortir.

Per reservar heu d’entrar a l’enllaç, clicar “Reserva”, triar una data de les disponibles i omplir tots els camps que us demana l’aplicatiu. Heu de fer una reserva per unitat familiar posant les dades d’un adult, el dia de la visita podeu venir fins a dos membres per família.

Enllaç a l’aplicatiu de reserva per visitar l’Escola Bisbat d’Ègara

Volem compatir amb vosaltres un petit vídeo per tal que ens comenceu a conèixer:

Portes Obertes als centres educatius de Terrassa