Material escolar

A l’escola es fan dos pagaments diferents:

• Quota de material pedagògic: va destinada a les activitats programades per nivell, com són el teatre, els espectacles, els recorreguts per la nostra ciutat, les celebracions de festes, les jornades culturals … i la quantitat de materials que seran utilitzats al llarg del curs, com són materials de plàstica, fulls, la carpeta, l’agenda, llibres i quaderns, les llicències digitals i tot allò que necessitem per la tasca diària.
  • Quota de l’AFA: L’AFA és l’entitat sense ànim de lucre de la qual formem part tots els pares, mares i tutors legals dels alumnes de l’escola. Els objectius de l’AFA són:
    • col•laborar en les activitats educatives del centre.
    • realitzar activitats extraescolars lúdiques, esportives i culturals, dirigides als alumnes i activitats formatives per a les famílies que es proposaran al Consell Escolar perquè les aprovi.
    • donar suport i assistència a les famílies, membres de l’associació i als seus òrgans de govern i de participació (delegats, comissions, etc.).
    • promoure la participació de mares, pares i família dels alumnes en la gestió del cent
    • *Aquesta quota és anual i obligatòria per a totes aquelles famílies que volen gaudir de la socialització de llibres i/o de les activitats extraescolars

Desglòs de les quotes 2023-2024 d’I3 a 6è

A continuació teniu els documents amb els imports de les quotes de cada nivell per al curs 2023-24:

Quota material pedagògic I3

Quota material pedagògic I4