Projectes i activitats

A l’apartat de l’esquerre podreu trobar els diferents projectes i activitats que realitzem a l’escola i que ens caracteritzen. (apartat en construcció)

PROJECTE DE CENTRE

L’Escola Bisbat d’Ègara és una escola pública situada al centre de la ciutat de Terrassa. Som una escola on els valors com el respecte, la companyonia, l’esforç, la creativitat i la tolerància són essencials.

Ens centrem en les necessitats de cada infant fent un seguiment de cada alumne/a. Promovem l’ús d’estratègies que permetin assolir un bon grau de seguretat afectiva i emocional tot fomentant la seva autonomia personal i les habilitats socials per a una bona relació amb els companys i companyes.

Donem molta importància al treball cooperatiu tot afavorint l’aprenentatge significatiu i competencial. Utilitzem l’entorn més proper i despertem en l’infant una actitud curiosa, investigadora i crítica tot potenciant la utilització de diferents llenguatges de comunicació: oral, escrit, matemàtic, corporal, musical, artístic i visual.

TRETS SINGULARS

A l’escola Bisbat d’Ègara som una escola inclusiva i procurem donar resposta a les necessitats educatives i emocionals de cada infant. Treballem les matemàtiques amb material manipulable i de manera significativa. Utilitzem les noves tecnologies en el nostre dia a dia i ens hem iniciat en la robòtica. Impulsem l’anglès treballant l’expressió oral en desdoblament. Apostem pel treball competencial en grup i cooperatiu.