BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESCOLA BISBAT D’ÈGARA

PORTES OBERTES:

Divendres 23 de febrer a les 11:00 i a les 15:00.

Presentació de les Portes Obertes

Publicació de l’oferta inicial de places: 05/03/2024.

Publicació del barem provisional (puntuacions provisionals): 17/04/2024. Recordeu que, també, a partir d’avui es poden presentar reclamacions fins al 22 d’Abril. Es pot fer des de la mateixa consulta individual o des de l’opció “Fes el seguiment de la teva sol·licitud” de la web preinscripcio.gencat.cat. A més, teniu a la vostra disposició aquest vídeo tutorial Com presentar una reclamació contra la llista amb la puntuació provisional.

Preinscripció escolar pel curs 2024-25

Enllaç directe al formulari

JORNADES DE PORTES OBERTES

Les Jornades de Portes Obertes a l’Escola Bisbat d’Ègara es realitzaran el divendres 23 de febrer en dos torns: a les 11:00 del matí i a les 15:00. Les portes obertes constaran d’una part on l’equip directiu us explicarà la línia pedagògica i l’organització bàsica de l’escola i d’una altra part on podreu visitar l’edifici d’infantil en ple funcionament i conèixer els espais de l’escola en directe.

Us hi esperem!

La preinscripció per al segon cicle d’infantil i l’etapa de primària per al curs vinent 2023-2024 serà del 6 al 20 de març de 2024. El Departament d’Educació publicarà tota la informació actualitzada sobre el procés en el següent web: Informació de la preinscripció del curs 2024-2025.

La festa Major ja ha arribar i al Bisbetó l’hem publicat!

Ja tenim el Bisbetó número 95 aquí amb un munt d’articles de les activitats que hem fet la darrera meitat del curs: la celebració del Carnestoltes, Sant Jordi i els jocs florals, les colònies dels diferents cursos i la primera festa major de l’escola entre molts d’altres!

No us els perdeu!

Enllaç bisbetó 95

Dones científiques

Aquest segon trimestre a l’escola hem estat treballant les dones científiques. Al llarg de la història, hi ha hagut moltes dones d’arreu del planeta que han estat i, segueixen sent, molt importants i un referent en els camps de la recerca i la investigació, les seves descobertes han estat essencials en l’àmbit científic. Aprofitant que el dia 11 de febrer és el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, cada classe ha aprofundit sobre una o diverses científiques.… Llegeix més»

Feliç Santa Cecília!

Com ve sent una tradició a la nostra escola, el passat 22 de novembre vam celebrar el dia de Santa Cecília, patrona de la música.

Els nenes i nenes d’infantil han participat cantant una cançó en una història musical on el fil conductor eren els noms de les classes de cada grup-classe.

Enguany els infants de primària han pogut gaudir amb un passeig musical amb 4 tallers:

• bastoners
  • sardanes
  • petits músics
  • jocs musicals

Vam poder gaudir d’un dia ple de música i en ho vam passar d’allò més bé! Feliç Santa Cecília!

Welcome to Canada!

Hello!

Last week we celebrated the English week. This year the country we discovered was Canada! We had so much fun learning some interesting facts, making a craft to remember this week, playing traditional sports and taking a photo in a Canadian landscape with the national animal, the beaver, and the Mountie, this is how they call the Royal Canadian Mounted Police in Canada.

We are looking forward to next year’s English week!

La tardor arriba al Bisbat!

La tardor ha arribat a l’escola i hem decorat els passadissos i les aules amb totes les manualitats plàstiques que heu elaborat des de casa. Sou uns artistes!

(Cliqueu la imatge per veure’n més)

Els nens i nenes de 6è i 1r d’ESO deixen la seva empremta!

Aquesta setmana els i les alumnes més grans de l’escola han deixat la seva empremta abans de marxar. Hem comptat amb l’ajuda de tres fantàstiques muralistes que han ajudat a l’alumnat a crear un mural únic per a l’escola. A la tarda també van poder venir els nens i nenes de l’any passat que actualment estan fent 1r d’ESO a fer el comiat a l’escola i també van col·laborar pintant el mural.

Aquí teniu unes imatges del resultat d’aquesta creació que han fet entre tots i totes! Un bon record de les promocions 2020 i 2021!