L’Escola Bisbat d’Ègara amb la Seu d’Ègara

El passat dimarts 19 d’abril l’Escola Bisbat d’Ègara va participar en el programa  “L’Escola amb la Seu d’Ègara” que vol donar a conèixer el monument de la Seu d’Ègara i la seva Candidatura com a Patrimoni Mundial de la UNESCO.

Els nenes i nenes de 6è van fer una cercavila pels  carrers de la ciutat  acompanyats per nens i nenes de l’escola. Van parar a diferents places i van fer  diverses actuacions de cultura popular: ball de gegants, ball de bastons, balls tradicionals, etc. Finalment van acabar a la plaça Rector Homs on van fer tota la festa davant de l’espectacular Seu d’Ègara. Vam tenir una sopresa! Van venir els capgrossos en persona i vam poder ballar tots junts! Va ser un dia molt emocionant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *