ACTIVITATS D’ANGLÈS PER CICLE INICIAL

HELLO  EVERYONE!   Hola a tots i totes !

HOW ARE YOU?? I HOPE YOU ARE FINE 🙂  Com esteu? Espero que estigueu bé.

DON’T FOR GET THAT YOU CAN LEARN AND PRACTICE ENGLISH AT HOME. No oblideu que podeu aprendre i practicar anglès des de casa.

Us deixo dues propostes d’activitats. Si els i les alumnes d’ altres cursos us animeu també les podeu fer.

La primera consisteix en escoltar i veure aquest conte amb la vostra família. En acabar fer un dibuix de la part del conte que més us hagi agradat i enviar-lo al següent e- mail: angles.gaudi.cornella@gmail.com

Aquí teniu l’enllaç:  THE PRINCESS AND THE PEA English Fairy tale for kids

La segona consisteix en un joc online per repassar el vocabulari sobre les fruites i verdures que vam estar treballant.

Aquí el joc. MEMORY FRUITS & VEGETABLES

(Si el  feu servir des de l’ordinador potser heu de fer més petit el zoom de la pantalla.)

Us deixo uns enllaços amb  les cançons que vam aprendre a l’aula sobre aquest tema. Per si voleu cantar-les abans de jugar.

VEGETABLE SONG

FRUIT SONG

HAPPY FRUITS

HAVE A NICE WEEK !!! Feliç setmana!!!

Aina