FEM NADAL !!!

Bones festes de part de tota l’Escola a tots els que heu fet possible l’impossible!

En breu deixarem enrere el 2020, un any atípic i en el qual ens ha tocat aprendre a reinventar-nos, a conviure amb la incertesa,… i a valorar la importància d’agrair l’esforç i responsabilitat de totes i tots.

Hem passat dies i setmanes difícils però ha estat també una experiència increïble poder veure com aquesta adversitat ens ha unit més com Escola!

Tot i que ara no ens podem veure la cara al descobert, sabem que darrere de cada mascareta hi ha el major dels somriure al poder tornar a l’escola cada dia.

Som perquè hi siguin i continuarem endavant en el 2021!

Tots els grups han fet la gravació a la Biblioteca de l’escola per tal que els pugueu gaudir des de casa com a regal de festes.

Així doncs, us animem a clicar en aquest enllaç i a visualitzar els vídeos de tots els grups que compartim amb totes les famílies de l’escola.

Aprofitem per desitjar-vos unes BONES FESTES !!!!

FELICITACIÓ P-3                                                                                               FELICITACIÓ INFANTIL – A

FELICITACIÓ INFANTIL – B                                                                         FELICITACIÓ INFANTIL – C

FELICITACIÓ 1r.                                                                                              FELICITACIÓ 2n.

FELICITACIÓ 3r.- A                                                                                         FELICITACIÓ 3r.-B

FELICITACIÓ 3r.- C                                                                                       FELICITACIÓ 4t.

FELICITACIÓ 5è.- A                                                                                         FELICITACIÓ 5è.- B

FELICITACIÓ 5è.- C                                                                                             FELICITACIÓ 6è.- A

FELICITACIÓ 6è.- B                                                                                              FELICITACIÓ 6è.- C

RETARD INICI 2n. TRIMESTRE

El primer trimestre està a punt de finalitzar i hem aconseguit, amb el vostre suport, protegir el dret a l’educació dels nostres alumnes.

Els centres educatius estem garantit les mesures necessàries de prevenció i salut.

Com ja sabeu, es preveu que l’evolució de la pandèmia després de les vacances de Nadal no sigui gaire favorable, i és per això des dels Departaments d’Educació i Salut han previst diverses accions perquè les escoles continuïn sent espais segurs. En aquest sentit, s’aplicaran les mesures següents:

* L’inici de curs del segon trimestre s’endarrereix fins al dilluns 11 de gener.

* Es faran cribratges als i a les professionals en tornar de les festes nadalenques.

Continuarem treballant i farem tot el possible perquè el segon trimestre del curs comenci amb normalitat.

Us agraïm la vostra col·laboració, i us desitgem un Bon Nadal.

HORARIS ULTIM DIA 1r. TRIMESTRE

Us recordem que el proper dilluns, 21 de desembre és el darrer dia del 1r. trimestre i es fa jornada intensiva, de 9:00 a 13:00h.
Així doncs, us informem de que continuarem amb els mateixos horaris a l’entrada:
– 8:55h. Cicle Superior.-6è.i 5è.
– 9:00h. Cicle Mitjà.- 4t.i 3r.… Llegeix més»

COL·LABORACIÓ FAMÍLIES VÍDEO NADAL

Com molt bé sabeu, aquest és un curs molt especial i degut a la situació de la pandèmia actual no podrem celebrar els tradicionals Concerts de Nadal. És per això que durant els propers dies farem gravacions dels vostres fills, enregistrarem un vídeo amb un POEMA de NADAL i els més… Llegeix més»

MIRADA ESTRÀBICA del grup XIULA

Us convidem a escoltar aquest cant a la diversitat intel·lectual, física i familiar amb Mirada Estràbica del grup Xiula i en col·laboració amb la pianista Clara Peya.

Aquesta cançó forma part del seu nou disc “Descontrol MParental”. Es tracta d’un recull de 14 cançons adreçades al públic familiar que han enregistrat amb col·laboradors de luxe on explora “què els passa als adults” quan arriben els fills.

CASTANYADA 2020

El divendres 30 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’Escola Antoni Gaudí. L’alumnat va ballar danses i vam poder gaudir d’una tarda molt animada.
Vam tenir molta sort que vingués la Castanyera a visitar-nos. Va ser una sorpresa molt agradable per a tots i totes.

Llegeix més»

NOVETATS CURS 20/21

Benvolgudes famílies, el curs vinent començarà el 14 de setembre de forma presencial. Totes i tots sabem que serà especial donada la situació sanitària que estem vivint.
Seguint les recomanacions del Departament, per evitar el contagi de la COVID-19 i mantenir la traçabilitat el màxim possible, hem… Llegeix més»