Sostenibilitat

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu i com us hem anat recordant al llarg de les diferents reunions d’inici de curs i en els anys que portem, som escola per la Sostenibilitat que pertanyem a la XESC ( Xarxa d’Escoles per la Sostenibilitat de Catalunya ).

Aquest curs estrenem apartat a la web on anirem fent resenya de les novetats i/o campanyes més rellevants a recordar tan si es porten dins de l’escola com a Cornellà:

• Dies de la fruita a la nostra escola: Dimarts i Dijous. Hem començat amb les gràfiques dels més “menjafruites de l’escola” en el nostre panell informatiu. Quin grup o grups seran els més regulars i alhora els més saludables?
  • Dia sense cotxes. Bici al poder.

L’escola disposa des de fa un parell d’anys de parking per bicis i patinets en l’espai de jardí, però sense vigilància. Per tots aquells alumnes, sobretot els més grans que volen venir a escolar fem una mica d’activitat física.

• Setmana de la Prevenció Europea dels residus del 17 al 29 de novembre.Resultat d'imatges de setmana europea de la prevenció de residus

L’escola des de P3 fins a 6è portem treballant de maneres ben diferents la prevenció de residus.Infantil a partir de videos i petits experiments vivencials que vol dir preservar i cuidar el medi. Primària a partir del treball cooperatiu i per projectes en l’àrea de medi s’ha preparat per cada curs uns reptes on han d’enraonar, pensar i cercar  solucions a problemes derivats dels residus que generem per un mal ús o no conscienciació del mal que li fem al nostre planeta.

Amb totes les aportacions de tots els grups estem preparant una exposició de tots els treballs creats pels diferents alumnes i també a partir de la nostra web exposant opinions i idees de com podem solucionar aquest excès de residus i com gestionar-los de la millor manera. En breu podrem oferir-vos una galeria de fotos.

Comissió per la Sostenibilitat