Consell escolar

El CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE  és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre.

En el consell escolar estan representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: equip directiu (directora, cap d’estudis i secretari), representants dels mestres (6), representants de pares i mares (5), representant de l’AFA (1), personal d’administració i serveis (1), personal de l’Ajuntament (1).

La seva funció és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els seus membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Es reuneix com a mínim un cop al trimestre.

Els representats del consell escolar de la nostra escola són els següents:

DIRECTORA ALBA RAVENTÓS
CAP D’ESTUDIS CRISTINA PAREDES