EXPOSICIÓ ORAL 4t. A: OBJECTES DE PLÀSTIC D’UN SOL ÚS 2 comentaris / Per Alba / 31 de març de 2020 / General Primària / 4t, Cicle Mitjà, Cornellà, Exposició, Medi, medi natural, Medi Social, sostenibilitat, taller sostenible, Treball Cooperatiu, xesco Bona tarda! Avui us penjo el vídeo de la vostra fantàstica exposició oral que vau fer sobre què són els objectes de plàstic d’un sol ús. Desitjo que us agradi! Una abraçada (Clica la foto per veure el vídeo)
Natalia 4rtA 3 d'abril de 2020 a les 17:30 Hola Alba!! El video que has montat es molt xulo!! Espero que estiguis bé. Ho vam fer molt bé! Respon
Hola Alba!!
El video que has montat es molt xulo!! Espero que estiguis bé. Ho vam fer molt bé!
Ho vau fer genial!