JA HEM ARRIBAT.- COLÒNIES DE 1r.

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 1r. ja han arribat a la casa de colònies Can Miqueló de St. Martí de Centelles.

Estan molt contents i contentes i amb moltes ganes de fer activitats i passar uns dies especials de convivència i descobertes.

Estigueu molt tranquils i molts petons !!!

 

1 comentari a “JA HEM ARRIBAT.- COLÒNIES DE 1r.”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut