ELS OFICIS A LA CLASSE DELS FLAMENCS – P5 –

Ja hem començat el nou projecte dels oficis, volem que els nens i les nenes en siguin conscients de la importància dels diferents oficis a la societat, valorant les diferents feines  i reforçant la igualtat.. Per a ells, comptar amb la participació dels pares i mares fa que tot plegat sigui més interessant. Us animo a participar-hi!

Ens ha visitat avui L’AVI DE L’AINARA i ens ha donat molta informació supeeeeeeeer interessant de la mecànica dels camions.

També hem vist els oficis que tenim a l’escola: La directora, la conserge, les cuineres….

Estem aprenent moltes coses dels oficis de les nostres famílies: El pare de l’Hugo ens ha explicat la mecànica dels cotxes i hem descobert el cotxe mecànic, sense benzina que no contamina.
La mare del Yeray se n’ocupa dels nens del menjador i del transport escolar, és monitora d’escola.
Hem après moltes coses del forn, com es fa el pa i les pastes. Ens ho ha explicat la mare de la Lia.

I sabeu qui prepara els menjars dels avions amb les seves especialitats? La mare de la Laila que és manipuladora d’aliments.

Aquest divendres, 5 d’abril, ens ha visitat el pare del Marko que ha explicat com es fabrica una caixa de cartró.

Avui dimarts, 7 de maig, ha vingut la familia de la Lucia a la classe. El ofici del seu pare és operari d’Aigües de Barcelona. Ens ha explicat coses importantíssimes de l’aigua; com el cicle de l’aigua  i com es potabilitza,… a més,  ens ha portat regals per la classe i gots per a tots. Moltes gràcies

La mare de la Lucía és mestressa de casa i ens ha parlat de totes les tasques  que fan les persones que es dediquen a aquest ofici: cuina, neteja, ordre, compres,  cura de les persones… Hem vist com gràcies a aquesta feina, a vegades massa poc valorada, tots podem gaudir d’un grau important de benestar. Hem comentat també  les tasques  en les que els nens i pare podem col·laborar.

Buffff!, quins oficis més difícils d’explicar i els nens i nenes de P5 us han entès molt i molt bé. Gràcies per venir !!.

Mireu, cliqueu a …. la FOTO