Cloenda de l’esport 25 de maig

El dissabte 25 de maig arriba la festa de final de temporada dels jocs escolars amb activitats lúdiques i esportives per infants i joves en edat escolar.
Una festa on les entitats esportives de la ciutat participen per omplir el parc de Can Mercader d’activitats.

(Per les activitats de piscina és important portar xancletes, banyador i tovallola, i els i les menors d’edat hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta)

Al Punt de trobada es repartirà un cartonet que donarà accés a les activitats, la polsera per participar a la piscina, una peça de fruita i aigua.

Aquest serà un esdeveniment inclusiu, a Cornellà Tothom Juga:

• Es reserva una franja horària amb activitats exclusivament per infants i joves amb hipersensibilitat sensorial.
  • S’utilitzaran pictogrames per senyalitzar les activitats i els punts d’interès, gràcies a @afdacatalunya i @teacornella
  • Tant a les activitats com al punt de trobada hi haurà una cua preferent per a infants i joves neurodiversitat.
  • La majoria de les activitats són accessibles.
  • El monitoratge està sensibilitzat amb les diferents necessitats d’infants i joves.
  • Algunes de les entitats participants estan especialitzades en esport adaptat i inclusiu.