Vestim els patis del Gaudí!

Benvolgudes famílies,

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola, ha iniciat un projecte per pintar els patis i el vestíbul del nostre centre educatiu. Aquesta iniciativa té com a objectiu millorar els espais on els vostres fills i filles passen gran part del seu temps, fent-los més acollidors i agradables.

Per dur a terme aquest projecte amb èxit, necessitem la col·laboració de totes les famílies. La vostra ajuda és essencial.

Si teniu disponibilitat, us convidem a unir-vos a les jornades de pintura que tindran lloc els pròxims caps de setmana. Qualsevol quantitat de temps que pugueu oferir serà molt valuosa. Aquest dissabte 25 de maig de 2024 us hi esperem de 10:00 a 13:00 a tots els que pugueu venir, famílies i mestres.

La vostra participació és clau per aconseguir que aquest projecte sigui un èxit i que els vostres fills i filles gaudeixin d’un entorn escolar més bonic i cuidat. Us animem a participar-hi i a compartir aquesta crida amb altres famílies de l’escola.

Moltes gràcies per la vostra atenció i col·laboració!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *