JOCS FLORALS

Una vegada més aquí teniu una mostra dels Jocs Florals 2018 amb les fotos dels guanyadors d’enguany.

En el primer link podreu trobar les fotos dels alumnes d’infantil on tothom ha estat guanyador/a i cada grup ha recitat el seu poema triat i/o inventat a la resta de l’escola. Rebent tothom un diploma i un lot de llibres per la classe.

Clicant AQUí podreu veure el recull de fotos dels Jocs Florals 2018 d’infantil

A partir de Primer de Primària per cada curs s’ha seleccionat un guanyador/a i un/a  finalista. Rebent tothom un diploma i el/la guanyador un parell de llibres. En el següent link podreu trobar el recull de fotos.