Tallers i Patges a l’escola!

Aquest dimarts 19, tots els nens i nenes de I5, P1, P2 i P3 hem gaudit molt fent tallers i jocs de taula, hem ballat, hem creat fent plastilina, ens hem relaxat molt pintant mandales i hem construït amb Lego.

Després de compartir aquestes activitats tant divertides i interessants, hem rebut una gran sorpresa. HAN VINGUT ELS PATGES A L’ESCOLA!

Ha estat molt emocionant, els hem vist arribar amb cavall carregats de xocolatines per a tots i totes nosaltres i també els hi hem pogut entregar la carta demanant els que ens agradaria que ens portessin els Reis de l’Orient.

Si voleu veure lo bé que ens ho hem passat, feu clic al següent enllaç on hi trobareu les imatges d’aquest dia tan màgic.