SETMANA CULTURAL I CARNESTOLTES’24

La Setmana cultural ens va convidar a realitzar tota mena de tallers i activitats “terroríficament interessants”! Ho vam passar molt bé.

També, i seguim la tradició de celebrar el Dijous Gras amb activitats d’escola, vam compartir un esmorzar acompanyant el nostres fillols de EI4.

Alguns dels tallers que hem ofert ha sigut la creació de màscares terrorífiques amb guix, que després vam pintar, van crear un atrapasomnis, un fantasma, … Fins i tot, hem tingut un Escape Room, “L’aula encantada”. Tot a partir de la literatura de por, llibres i històries que han deixat volar la nostra imaginació i, han fet que ens quedin unes creacions molt xules!!  Tant els alumnes de 4t com de 3r de primària s’ho han passat d’allò més bé. S’han ajudat i han estat gaudint de l’activitat.

Una setmana diferent que acabar amb la desitjada festa de Carnestoltes. Ho vam passar genial!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *