SETMANA AMADEU VIVES P5

Hola famílies!

Divendres dia 18 era l’aniversari del compositor i escriptor Amadeu Vives, que és el nom de la nostra escola. És per això, que durant tota la setmana vam realitzar diferents activitats relacionades amb l’escola i també amb l’Amadeu Vives.

Les activitats que hem fet han estat: dibuixar i pintar la xemeneia de l’escola, mesurar la xemeneia al pati gran utilitzant el nostre cos i una manualitat amb material reciclat. A més, també hem parlat de les composicions que va fer Amadeu Vives i també sobre què era abans de ser una escola el nostre edifici (era una fàbrica).

Com veureu a les imatges, ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses sobre l’escola i l’artista.

Setmana amadeu vives P5