EXPERIÈNCIES: APRENEM JUGANT

Hola famílies,

Durant aquest curs hem realitzat varies sessions d’experiències, treballant amb la manipulació de diferents materials.

-Hem realitzat activitats d’experimentació amb boles, tubs, rampes, teles i capses. A través del joc, els infants han progressat en el coneixement de les diverses característiques que tenen els materials: color, mida, forma, massa i textura.

-Els infants han fet màgia amb pintura, descobrint com poden crear diferents colors  barrejant-los entre ells.

-Durant la Diada d’Amadeu Vives, hem recordat com la nostra escola era una fàbrica tèxtil. Els infants han cosit amb diferents materials i han decorat un passadís de l’escola amb estrelles, cors i núvols preciosos.

-Per la Setmana de Carnaval hem realitzat una Gimcana amb diverses activitats relacionades amb les dones científiques i s’ho han passat molt bé. Han fet una cursa de sacs, han travessat una gran teranyina, han hagut de fer equilibri amb fruites per parar taula, han descobert les radiografies, se’ls ha pintat la cara i han guanyat un punt de llibre.

Aquí teniu un recull de les fotografies:

P3A

P3B

P3C

Espero que us agradi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *