Hola, famílies!
Des que vam començar el curs, els infants de P3C han anat aprenent, de manera lúdica, diferents conceptes i continguts a partir de diferents jocs i materials manipulatius. Aquesta manera d’aprendre fa que estiguin més interessats i motivats perquè ho poden fer de manera individual i cooperativa ajudant-se els uns als altres. A més, han anat aprenent segons les seves capacitats i a partir del seu ritme d’aprenentatge perquè hi ha diferents graus de dificultat.
Així doncs, com veureu a continuació, els materials ens han servit per aprendre a reconèixer el nostre nom i el dels companys, a fomentar el grafisme amb pedretes, petxines i també resseguint amb retoladors (que és el pas previ a l’escriptura), a fer seriacions amb taps, a interioritzar els números i el seu grafisme amb piuets, a interioritzar conceptes com les figures geomètriques alhora que treballaven la força dels dits fent la pinça, a classificar segons la forma i el color, a confegir el seu nom (i el dels altres) amb taps de suro i lletres imantades, a treballar la relació quantitat-grafia amb pals i tronquets naturals, a relacionar la foto i el nom propi i dels altres, a fer la correspondència so-grafia de les vocals…