Visitem la LLIGA PROTECTORA D’ANIMALS DE SABADELL

L’alumnat de 4t vam visitar la protectora d’animals de la nostra ciutat els dies 23 i 30 de novembre.

Abans de la nostra visita, ens vam estar informant de què és el que fan allà i ens vam adonar que necessitaven la col·laboració ciutadana per tal de poder tenir aliment suficient per a la gran quantitat de gats i gossos que acullen allà.

Ens vam posar mans a l’obra, vam fer uns pòsters amb uns lemes sobre la importància de tenir cura dels animals, i vam iniciar una campanya informativa per demanar col·laboració a tots els cursos i grups de la nostra escola.

La proposta va ser un èxit i vam fer una gran recollida d’aliments per gats i gossos que el dia de la visita les persones voluntàries, els treballadors i treballadores i sobretot els animals, ens van agrair.

Us deixem unes fotografies de la sortida i de la gran feina feta pels nens i les nenes de 4t.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Home - Lliga protectora d'animals de Sabadell

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *