Mostra món medieval

L’alumnat de cinquè ha compartit amb els companys i companyes de tota la primària pel matí, i amb les seves famílies per la tarda, una mostra sobre la vida medieval.

A tal efecte, han organitzat cinc parades: jocs, cal•ligrafia, castells i catapultes, artesania i joglars.

A cada parada, un grup n’explicava aspectes rellevants i mostrava tot allò que hem anat fent les darreres setmanes amb materials reciclats: maquetes de castells, catapultes, jocs de l’oca medieval, de bitlles, de vestir nines… Sabons, capses de tresors, escuts elaborats seguint els estudis heràldics medievals, etc. A més a més, els joglars han recitat un poema burleta de Guillem de Cabrera, han explicat acudits, notícies i han fet malabars.

Tant l’alumnat com les famílies han participat atenent, jugant i preguntant.

Finalment, han fet una dansa i, les famílies han pogut fer-se fotos al racó del “photocall”.

Hem gaudit moltíssim tots plegats i esperem repetir l’experiència. Gràcies a tothom!!!

Aquí us deixem un enllaç amb un vídeo resum de la jornada: