INFORMACIONS CURS 2022-2023

Us  presentem un seguit d’informacions rellevants per l’inici de curs al mes de setembre:

INICI DE LES CLASSES: Dimarts, 6 de setembre

HORARIS: Tots els alumnes entraran i sortiran a la mateixa hora, com abans de la pandèmia.

El Consell Escolar, en sessió de 28 de juny de 2022, va decidir que l’horari general del curs s’avancés un quart d’hora.

Per tant l’horari resta de la següent manera:

HORARIS DEL MES DE SETEMBRE:

El Departament d’Educació ha decidit  avançar el curs i declarar un horari continuat durant el mes de setembre de quatre hores lectives més una hora de lleure educatiu.

Classes:  8:45 – 12:45     Menjador: 12:45 – 15:15

Lleure Educatiu (si està autoritzat per la família): 15:15 – 16:15

L’hora de lleure educatiu l’organitza EINA COOPERATIVA i comptarà amb la col·laboració de monitoratge del menjador escolar.

HORARIS A PARTIR D’OCTUBRE:

Matí : 8:45 – 12:15      Tarda: 14:45 – 16:15

GRUPS CLASSE:

Es mantenen els mateixos grups que el curs passat a excepció dels actuals P4 i 1r  que el curs vinent passaran a ser dos grups de P5 i 2n i per tant hi haurà canvis de classe.

MATERIAL D’ÚS PERSONAL A  PRIMÀRIA:

Cal que cada infant porti el seu estoig personal equipat, com a mínim amb: llapis, goma, maquineta, colors de fusta (i retoladors de colors a partir de tercer). Com cada curs, la resta de material que s’utilitza a l’aula és socialitzat i es proporciona des de l’escola.

Us recordem que és recomanable l’ús de motxilles lleugeres i sense rodes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *