Setmana Cultural

La Setmana Cultural ha estat plena d’activitats relacionades amb el tema de la POR. A les imatges podreu veure la majoria d’activitats que hem realitzat a les aules d’I 5:

• El pregó de tota l’escola per rebre al carnestoltes.
  • Tallers molt divertits: Ens pintem les cares per fer poooor, Coneixem la petita història del fantasma calces velles i construim un petit monstre.
  • Treballem les emocions, què ens fa por i com ho gestionem.
  • Coneixem històries relacionades amb monstres i por.
  • Tarda de cinema
  • Compartim l’esmorzar amb els nostres padrins al pati gran.
  • Hem conegut la Masha i hem vist algun capítol de dibuixos sobre històries de la por.
  • Hem vist totes les disfresses de l’escola i hem gaudit una estona al pati tots plegat.

Ha estat una setmana fantàstica plena de vivències i moltes emocions! Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració famílies!

Fotos de la Setmana Cultural

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *