Taller de relaxació

A l’escola entenem als infants en la seva globalitat, per tant trobem fonamental la realització d’activitats que l’ajudin a desenvolupar-se com a persona.Aquí us deixem unes quantes fotos del taller de relaxació que vam fer a l’escola.Va ser en 2 ocasions i ens va agradar força.Pensem que aprendre a relaxar-se és vital, ja que vivim en un entorn actiu amb molts estímuls i estrès. Dedicar-hi uns minuts és important per mantenir una bona salut física, mental i emocional.Les tècniques de relaxació tenen a veure amb el coneixement d’un mateix. Permeten que l’infant conegui les seves pròpies emocions i sensacions, arribant a identificar-les i a controlar-les. Per tant, aquesta activitat s’engloba dins del treball de les emocions que realitzem a l’escola. Des d’aquí us animem a practicar-ho des de casa, ja que a més de ser activitats molt beneficioses per als vostres fills i filles ajuden a enfortir els vincles familiars.

Taller de relaxació dels Lleons i de les LLeones

Taller de relaxació de les granotes