A 6è FEM LA NOSTRA INICIAL AMB LA BANDERA DEL PAÍS QUE TREBALLEM AL PROJECTE

El passat divendres, 12 de febrer, a sisè vam celebrar el carnaval tot fent una manualitat relacionada amb el projecte escolar d’aquest any, “la volta al món en 80 dies”.  Com que 6è A estem treballant la ciutat de Nova York (USA) i 6è B la ciutat de Londres (UK), vam fer la inicial del nom de cada alumne amb “goma EVA”, tot aprofitant per treballar la bandera de cada país.  No cal dir que durant el dia va sonar la música de fons i que ens vam divertir fent aquesta activitat.  Aquí us deixem el resultat.  Desitgem que us agradi!!!

Cliqueu aquí per veure les fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *