TALLER SENSOMUSICAL

A l’escola hem començat a fer els tallers del segon trimestre. El que us presentem és el TALLER SENSOMUSICAL. En aquest taller hi unim la música amb els seus ritmes, melodies i instruments, per una banda, i, les sensacions de les llums, olors, colors i tactes per l’altre. El nostre objectiu és que els alumnes puguin experimentar i vivenciar cada una de les diferents experiències.

A l’espai sensorial, hi anirem descobrint els contrastos de les llums, les sensacions d’objectes tous, durs, llisos, calents, freds… olors que ens transporten… i altres experiències que junts anirem descobrint. Tot, ho farem a través dels sentits i del nostre cos. “En aquest moment ens centrarem en l’estació de l’hivern”.

A l’espai de música hi descobrirem els sons de diferents instruments. Cada un d’ells tapat amb una tela taronja que, ens permetrà viure la descoberta de quin instrument ens acompanyarà a cada sessió. El seu ritme, melodia i so ens farà ballar junts i descobrir què sentim amb ell.

L’hivern serà el fil conductor d’aquestes sessions. A través d’ell, descobrirem junts noves sensacions i noves músiques que són el que ens farà estar connectats i, ens permetrà viure cada una de les nostres emocions. Junts ens coneixerem i viurem la música.

Estem contents ja que podrem gaudir i compartir, amb noves amistats, cada moment musicosensorial i ho farem percebent el nostre entorn amb tots els nostres sentits i emocions.

Junts viurem, aprendrem i creixerem!

JA TENIM GANES DE SABER QUÈ HI FAREM,

CADA DIA QUE ENS TROBAREM!!!

US DEIXEM UN PETIT TASTET…