Projecte d’escola

Aquest trimestre, els alumnes de l’aula 5, els dracs, hem començat a treballar el projecte d’escola, els quatre elements. Hem començat a treballar la terra, i per fer-ho hem tocat i observat diferents tipus de sorra: fina, gruixuda, negre,… Ens ho hem passat molt bé tocant i descobrint diferents sensacions.

Hem treballat tres animals que viuen a la terra: els cucs, el dragó i les formigues. Hem tingut la sort de poder conviure amb tots ells durant uns dies a l’aula. Els hem observat i tocat. Hem pogut descobrir si ens agraden o ens fan fàstic. El seu color, que menjen, on viuen,…

Si voleu veure com ens ho hem passat en els següents enllaços podreu veure les fotos. Només heu de premer sobre la imatge.

Resultat d'imatges de FORMIGA
LES FORMIGUES
Resultat d'imatges de cuc de terra
ELS CUCS