Projecte A.R.N.A.U.

Navegació

Autònom

Ultrasons

Ahir va culminar el projecte ARNAU amb la presentació del treball per part dels alumnes del IES Montilivi.

Les alumnes  d’Administració i Finances han creat un projecte d’empresa per comercialitzar sensors adaptats a cadires de  motor, que avisen d’obstacles. Els sensors que han ideat els alumnes del cicle superior de manteniment elèctric de l’IES, ajuden acústicament a l’Arnau a detectar obstacles que puguin haver-hi en el seu recorregut.

En aquest projecte col.laborem : IES Montilivi (Cicle Superior de Manteniment Electric i Cicle Superior d’Adminsitració i Finances) + ONCE Barcelona + CEE Palau + família de l’Arnau

Està sent un projecte molt enriquidor per totes les parts, des del centre Palau dir que ens permet conèixer altres institucions i donar-nos a conèixer.

La presentació del projecte va acabar amb una cançó de Txarango que ens va emocionar a tots i l’Arnau es va apuntar a cantar. Aquí teniu el video.

VIDEO

Moltes gràcies Mireia, Emma, Alexandra, Irene,Xavier, Àlex, Enric i Pau per fer realitat un projecte.