Quaranta anys de mirades

Benvolgudes famílies,

us volem fer saber que a partir del dilluns dia 13 de febrer es podrà visitar a l’espai Santa Caterina  (ubicat al passatge d’Aristides Maillol)  de l’edifici de la Generalitat de Catalunya l’exposició fotogràfica de l’escola PALAU “ 40 anys de mirades “. L’entrada a aquesta sala tant es pot fer tant des del carrer Jaume I com per la Plaça Pompeu Fabra.

Aquest projecte d’escola es va iniciar el curs 2019-20 amb la col·laboració del fotògraf TINO SORIANO i el resultat final és l’exposició de la qual us parlem juntament amb un llibre commemoratiu i un recopilatori de les fotografies de l’exposició.

Al llibre i a l’exposició hi surt sobretot alumnat de les aules dels més grans ja que són els qui van iniciar el projecte, així com, exalumnes que estaven amb nosaltres en aquell moment. Cal tenir present que la selecció l’ha fet el fotògraf ( no tothom hi surt ja que no era aquest l’objectiu ). També  hi podreu trobar fotografies fetes pels mateixos alumnes i una pantalla amb la projecció de més de 200 imatges que s’exposen en format digital.

El dilluns dia 13 de febrer tots i totes les alumnes rebran el llibre ESCOLA PALAU QUARANTA ANYS DE MIRADES.

Esperem que pugueu tenir l’oportunitat d’anar a visitar l’exposició. La sala estarà oberta al públic tots els dies laborables de les nou  del matí a les dues de la tarda.

Qui no hi pugui anar, ja us  anirem informant d’altres espais on s’exposarà més endavant.