Diguem adéu a la Setmana Cultural

Aquest curs 22-23 hem dedicat uns dies a celebrar la Setmana Cultural durant aquest mes d’abril.

El tema central d’aquest any és: EL JOC

Jugant és com aprenem, gaudim i ens relacionem amb els altres. També seguim normes, descobrim maneres de passar-ho bé, i posem a prova la paciència i la frustració de saber guanyar i saber perdre.

Divendres 21 vam inaugurar la nostra setmana cultural tots plegats a l’entrada de l’escola. Després d’unes paraules del Miquel, vam descobrir el mural on surten les fotos de tots/es els/les alumnes. Cada foto representa la casella del taulell de joc d’una serp. Després ens vam trobar al pati i vam jugar amb els gossos d’en Sisu.

Dilluns, dimecres i divendres hem estat jugant amb el que ha preparat cada comunitat, i fent les bosses que ens emportarem de record. I dimarts han vingut les famílies a jugar i a dinar tots junts.

Ha estat una gran setmana. Tot el temps dedicat a preparar-la ha valgut la pena perquè hem compartit, hem aprés molt i ens ho hem passat molt i molt bé , per això ens  ha passat tan ràpid! Gràcies a tothom per col·laborar.

No deixem mai de jugar!